En dag i juli

Idag har jag tagit tag i mitt liv och äntligen åkt och hälsat på Jannike. Tittat hur hon och Calle har det i sin fina, nya lägenhet. Riktigt nice.
Hela dagen gick åt att prata och prata och prata. Men vi han dock med att laga lite stroganoff och ta en fikastund. Synd att man inte unnar sig lite mer tid med vännerna. Hoppas det finns lite tid över senare i sommar, så vi kan träffas igen.

Har saknat min älskling hela dagen. Det var meningen att vi skulle ägna kvällen åt att planera vår resa, se över lite viktiga saker som vi måste ha fixat innan vi åker. Men istället fick vi ge oss iväg till Magnus och Sanja och hjälpa till med deras nyköpta hus. Ska dit imorgon igen och ta hand om gullungen. Så Tryggis och jag får väl ta det en annan kväll. Vi har iallafall varit duktiga och inhandlat varsina sandaler och reseryggsäckar, så det känns som om vi är en liten bit på vägen...

I helgen firade vi vår halvårsdag genom att besöka det underbara Göteborg. Vi sov hos svärmor och Bosse, och sedan var det Liseberg som gällde på lördagen. Kul, men känns som om man har vuxit ifrån det litegrann faktiskt. Sorgligt.
Det var skönt att ha en ledig helg och bara umgås med varandra. Synd bara att tiden då går så otroligt fort.

Nä, nu ska jag bara fixa några saker på internet gällande resan, sen blir det iallafall lite filmmys.

Ta hand om er.

Morgonpromenad idag, oerhört skönt. Ska försöka hinna med en imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Jannike

Det var mycket trevligt att ha dig här. Fy fan vad vi pratade, var det tyst en sek? :) Haha. Hjärtligt välkommen åter när du vill. Vi ses hjärtat.

Postat av: Jannike

Det var mycket trevligt att ha dig här. Fy fan vad vi pratade, var det tyst en sek? :) Haha. Hjärtligt välkommen åter när du vill. Vi ses hjärtat.

2007-07-26 @ 15:45:23
URL: http://jannikeanderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback