Sommar



Notis, bilden är från förra sommaren.

Har tyvärr inte tagit några sommarbilder detta år än. Beror antagligen på två anledningar, jag har ingen kamera längre och det har inte varit någon riktig toppensommar än. Hoppas den kommer snart. Solsken.

Har en liten downperiod just nu. Känns inte alls bra. Promenerade i ösregn igår, då måste det vara något fel... Förstår egentligen inte varför jag känner mig lite nere nu. Har en fantastisk pojkvän, som jag har en otrolig framtid med. Det är bara det att jag är missnöjd med mig själv, därför känns det inte heller som om jag är värd honom...
Vet att jag måste rycka upp mig, men är dock svårt när allt ibland känns hopplöst

På ett sätt önskar jag att jag vore flickan på bilden ovan igen, men enbart på ett sätt och det är bara för min egen skull.
 

Kommentarer
Postat av: Sara, Vimmerby

saknar dig så mycket.

2007-07-04 @ 22:02:34
Postat av: sara

saknar dig.

2007-07-04 @ 22:32:24
Postat av: Linda

Hej gumms! Tråkigt att du känner dej nere. Det bra humöret kommer nog med solskenet!! :D Hoppas du mår bättre snart! Puss o Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback