Hultsfred 07

Känner mig lite sliten, men det är inget jämfört med vad min lilla pojke är. Lille stackare. Tiden går fort, vi har redan passerat mitten av juni, och vi har framförallt passerat årets Hultsfredsfestival. Helt ok för min del, men ska jag vara ärlig har det inte varit den bästa. Men det var väldigt intressant att jobba i backstagebaren, och det är alltid lika roligt att jobba tillsammans med de underbara människorna. Tack Linda.
Det var även intressant att se att vi kunde bo sju personer i en liten etta, som just för tillfället är utan badrum eftersom det är under renovering. Men är man trött så kan man självklart sova hur som helst. Krister vet.
Årets festival var iallafall som alla andra festivaler, fullt med härliga människor. Tack för alla de trevliga stunderna.

Nu sätter snart sommaren igång på riktigt med jobb, sol och bad. Tyvärr jobbar jag hela midsommar, då istället mina kära vänner åker till Öland. Om jag är förbannad är en svår fråga. Om jag är frustrerad är en enkel fråga.
Älsklingen ger sig iväg till västkusten, till Göteborg. Så jag får glatt umgås med min bror och hans familj, som förresten ska ha fest i mitt hus. Trevligt.

Idag har det inte hänt mycket. Tryggis och jag drog oss upp ur sängen framåt klockan 16.00...efter en inte alls för tråkig mysstund... Sen var vi faktiskt lite duktiga och damsög lägenheten och diskade. Sen skulle vi vara ännu mer duktiga och städa och tvätta min bil, men tyvärr fick vi inte tag i de redskapen vi behövde så det får bli en annan dag. Nu ska vi se om vi orkar laga någon mat, eller om vi struntar i det...

En liten viktig detalj som nu defenetivt är bestämt. Vi åker till Australien och Thailand i höst. Biljetterna är betalda och vi reser den 6:e okrtober. Vi har nu några praktiska saker att ta hand om, men jag längtar redan. Ska bli de bästa 6 månaderna i mitt liv. Så snart får ni läsa om mina äventyr på resedagboken.se istället. Återkommer med mer information senare framöver.

Hade bra nu alla. Ta hand om er. Ha en trevlig sommar.

Ska krypa ner brevid min älskling nu och bara njuta av stunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback