Party i Kalmar

Som ni ser så har jag haft en underbar helg i Kalmar.  Umgås med mina fantastiska vänner. Älskar er.
Kommer sakna er otroligt mycket nu när jag ger mig iväg på mitt livs äventyr. Ska bli spännande, men kan inte komma ifrån att resfebern börjar komma...

Har varit och tränat ikväll, och efter det tog Lollo och jag en lång och skön promenad. Min älskade frugan. Riktigt skönt att prata om allt och ingenting.

Är så himla lycklig just nu, och allt känns så bra.

Fredag är det dags för avskedsparty, och självklart är ju självaste Mr Sing Star inbjuden (!) Var förberedda på att det kommer upp lite kuliga bilder från denna tillställning.

Enjoy.





Ta hand om er, för jag tar hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback