Partymix 21 sept

En hur kul du vill helg var det i helgen. Fredagen var helt underbar med god mat, god dricka, härliga människor, bra musik och självklart mindre bra musik. Sing Star var helt klart en favorit.
Sorgligt men sant, men nu är det bara 11 dagar tills vi åker. Kommer sakna alla mina älsklingar här hemma, ni är helt otroliga. Var en av mina bästa kvällar ute på Scharrys också, så det känns skönt. Jag ville fixa efterfest med Sing Star, men det blev dock bara jag och en kvar. Tack Jimmy. Vi sjöng för full hals till klockan halv sju på morgonen, trots att Tryggis sov som en stock två våningar upp.
Dagen efter var det bara att ta tag i dammsugaren och städa upp efter festligheterna. Gick förvånansvärt bra, trots att Tryggve inte var kapabel till att hjälpa till....
Lördagskvällen ägnade vi åt att ta en lugn promenad och att sova framför tv.n...zzzz...

Nu ska jag alldeles strax ge mig iväg och träna, coh sen ska kanske jag och Lollo ut och gå en promenad.

På torsdag åker Tryggve och jag till Göteborg, härliga Göteborg.

Tack kära vänner för en oförglömlig kväll.

Just enjoy.




Ta hand om er, för jag vill ta hand om er.



Kommentarer
Postat av: Sara

förlåt att jag inte hjälpte dig städa. :) haha..

2007-09-26 @ 22:20:08
Postat av: Jimmy

De var grymt kul de får bli en repris sen när ni kommer hem från Australien. Ska försöka få lite ledigt från de kalla där uppe. Ha de kanon nu och ha de sjukt underbart när ni är iväg.

2007-09-27 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback