Ett år har gått...

Ojdå, ett år har lyckats gått utan att jag har skrivit här. Mycket har hänt. Det har varit ett tufft år. I november förra året gick jag in i väggen på grund av stress. Jag blev riktigt dålig och var sjukskriven i ett halvår. Det var en oerhört tuff tid både för mig själv och min nära och kära. Idag mår jag mycket bättre och har börjat om på ny kula. Jag fick hoppa av min utblidning Reklam och Grafisk design, och under sommaren kom jag på nya tankar. Jag ville jobba med barn, så nu pluggar jag till förskollärare och det känns bra.

Vi bor fortfarande kvar i trean i Kalmar, men vi har fått tillökning (!) En liten hund vid namn Bondi kom till oss i mitten av juni. Han är fem månader nu och världens gulligaste. Han är en svensk lapphund. Han har hjälpt mig med mycket. Han är väldigt tillgiven och snäll. Han betyder otroligt mycket för mig.

Jag hoppas nu att jag ska bli bättre på att uppdatera mitt liv, känns dom ni har hört det förr...men jag ska verkligen försöka.

Nu väntar föreläsning.

Dagens citat

                                                          Be yourself, for you are only you

Kommentarer
Postat av: Sanja

Kul att du är tillbaka i bloggvärlden igen. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback